Klachtenregeling

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u terecht bij het hoofd van de afdeling. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de klachtenregeling: klachtenregelingdef2_2014.pdf

LAATSTE NIEUWS
16 februari 2018

Denken vanuit de bewoner

Vilans interviewt Cantal van Vliet, projectleider persoonsgerichte zorg..

Lees verder
14 februari 2018

Sociaal Vitaal

Meer dan bewegen alleen..

Lees verder