Klachtenregeling

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u terecht bij het hoofd van de afdeling. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling clienten Stichting Woonzorgcentrum Raffy 2017

LAATSTE NIEUWS
17 januari 2019

Alzheimer Trefpunt Regio Breda

Meer dan vergeetachtig, wat nu?..

Lees verder
13 december 2018

Bijeenkomst verwijzers een succes

Cultuurspecifieke zorgverlening Turkse ouderen heeft de aandacht..

Lees verder