Klachtenregeling

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u terecht bij het hoofd van de afdeling. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling Cliënten

LAATSTE NIEUWS
20 september 2019

"Ik voel me thuis, als in Turkije"

Lâle is een schoolvoorbeeld van een voorziening die inspeelt op de migratieachtergrond van de bewon..

Lees verder
12 augustus 2019

Pazar Lâle zaterdag 14 september

U bent van harte welkom op de Turks Culturele Bazaar bij Lâle, met traditionele hapjes, drankjes en..

Lees verder