Klachtenregeling

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u terecht bij het hoofd van de afdeling. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de Klachtenregeling clienten Stichting Woonzorgcentrum Raffy 2017

LAATSTE NIEUWS
25 februari 2019

"60 jaar in Nederland maar toch onbekend"

Informatiebijeenkomst: een hernieuwde kennismaking met Turkse ouderen en hun families..

Lees verder
17 januari 2019

Alzheimer Trefpunt Regio Breda

Meer dan vergeetachtig, wat nu?..

Lees verder