Klachtenregeling

In de klachtenregeling wordt vermeld hoe Raffy met eventuele klachten wenst om te gaan.

Raffy wil het probleem zo dicht mogelijk bij de bron aanpakken. Dit kan betekenen dat u uw klacht met de betrokken medewerker bespreekt en oplost. Lukt dit niet dan kunt u terecht bij het hoofd van de afdeling. Indien u vindt dat uw klacht nog steeds niet tot tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de directie.

Weet u niet goed hoe u uw klacht kunt uiten, maar wilt u het wel intern proberen op te lossen, neemt u dan contact op met onze vertrouwenspersoon.

Het is echter mogelijk dat u vindt dat uw probleem niet naar tevredenheid is opgelost. U kunt dan persoonlijk of schriftelijk contact opnemen met de Regionale Klachtencommissie Zorginstellingen Breda e.o.

Meer informatie vindt u in de klachtenregeling: klachtenregelingdef2_2014.pdf

LAATSTE NIEUWS
13 december 2018

Bijeenkomst verwijzers een succes

Cultuurspecifieke zorgverlening Turkse ouderen heeft de aandacht..

Lees verder
19 november 2018

60 jaar in Nederland maar toch onbekend

Bijeenkomst voor verwijzers op 29 november: het herkennen en adequaat handelen bij problematiek bij ..

Lees verder